Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

Πρωταπριλιά στο youtube... :)

5 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger Νάρκισσος είπε...

Τιιιιι;;; Πρωταπριλιάτικο ήταν;;; Και ποιος ξεκρεμάει τώρα την οθόνη από το ταβάνι;! :Ρ

Πέμπτη 2 Απριλίου 2009 στις 1:08:00 π.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger Tales from the other side of town είπε...

με γειά το νέο άβαταρ κ' ωραίο χρώμα η μαντήλα :-)

καλό μήνα στάσσα!

Πέμπτη 2 Απριλίου 2009 στις 6:20:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger xomeritis είπε...

Επιτέλους έβγαλες το σκιτσάκι το προηγούμενο. Μου αρέσει το νέο.

Εμάς εχθές μας στείλανε μήνυμα για βραδινή σύσκεψη στη δουλειά, που χρειάζονταν προετοιμασία. Μερικοί την πατήσανε.

Παρασκευή 3 Απριλίου 2009 στις 12:24:00 π.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger tink είπε...

Εγώ στην αρχή νόμιζα οτι η μαντήλα ήταν πρωταπριλιάτικο αστείο αλλά αφού την έχεις και σήμερα μάλλον δεν ήταν αλλά όπως και να χει εγώ γέλασα όμως δεν χρειάζεται να μου δίνεις σημασία εμένα διότι εγώ γελάω γενικώς και αορίστως και καμιά φορά με λένε και γελαδερή.

ναι αμέ γιατί?

Παρασκευή 3 Απριλίου 2009 στις 1:07:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger stassa είπε...

Ναρκίσσα:
Χα χα! Ενώ είδες, αν ήσουν ο σπάιντερμαν δε θά 'χες πρόβλημα...!

Tales:
Καλό μήνα. Ήθελα να ασπαστώ το Ισλαμ κανονικά αλλά δεν κάνουνε σουνέτι στις γυναίκες. :P

Τόμας:
Όπως είδες, επικράτησε μια σύγχιση προχτές, σχετικά με τη σοβαρότητα κάποιων ανακοινώσεων. Sorry. :(

Τινκ:
Σώπα ρε, δεν είναι μαντήλα. Κουκούλα είναι, αλλά τη φοράω με τρόπο. Στην τελική, κάθε μέρα πρωταπριλιά, τι;

Παρασκευή 3 Απριλίου 2009 στις 5:49:00 μ.μ. EEST  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα