Παρασκευή 11 Απριλίου 2008

Μικρό, μεταβατικό πόστ.

Δεν είμαι σε περίοδο εξετάσεων, ακόμη, αλλά έχω να κάνω εργασίες, και γι' αυτό δεν μπλογκάρω, γιατί βαριέμαι να τις κάνω κι αγχώνομαι. Δεν φαίνεται να συντρέχει λόγος όμως. Εχτές μίλαγα μ' ένα παιδί που έχουμε γκρουπ πρότζεκτ παρέα (τα μισώ τα γκρουπ πρότζεκτ) και πάλι καλά που τον ρώτησα τί ώρα θα πήγαινε uni την επομένη και μου είπε "στις δέκα που έχουμε το διαγώνισμα μαθηματικά".

...

Από μαθηματικά, είμαι στουρνάρι. Δεν τρέχει τίποτα όμως, κι οι Άγγλοι το ίδιο είναι και χειρότερα. Το διαγώνισμα ήτανε multiple choice, με σημειώσεις ανοιχτές, κι η ύλη ήταν επιπέδου τρίτης Γυμνασίου. Έκατσε και μου τα εξήγησε η καλή μου που είναι σαϊνι κι έπιασα έντεκα στις δώδεκα ερωτήσεις. Ευτυχώς, γιατί το διαγώνισμα μετράει για το 50% του εξαμήνου.

Τώρα, μού 'ρχονται διάφορα προσωπικά βιώματα να διηγηθώ, αλλά πάει αργά και δεν έχω να ξυπνήσω αύριο. Θα τα γράψω κάποια στιγμή να γελάσουμε. Τώρα πάω να χαζέψω στο δίκτυο.

Έχω προσαρμοστεί εντελώς στη φοιτητική ζωή, λέμε;

6 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger Aphrodite είπε...

"... Έκατσε και μου τα εξήγησε η καλή μου που είναι σαϊνι κι έπιασα έντεκα στις δώδεκα ερωτήσεις. Ευτυχώς, γιατί το διαγώνισμα μετράει για το 50% του εξαμήνου."

Καλά, τι κωλοφαρδία είναι αυτή παιδάκι μου?! Αμα μάθεις και καλό πλακωτό (στο τάβλι!), θα είσαι γνήσια κι επάξια απόγονος της ένδοξης φυλής των ελληναράδων φοιτητών εις τας Αγγλίας!

(και κλάαααμα τα αγγλάκια και τα γιαπωνεζάκια που φυτούλιαζαν μπας και γράψουν τίποτα...) :))))

Παρασκευή 11 Απριλίου 2008 στις 9:26:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger λολιτα είπε...

παλι καλα γιατι εγω στο πρωτο ετος δεν ειχα περασει ουτε μα ουτε ενα μαθημα...

Σάββατο 12 Απριλίου 2008 στις 5:33:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger Pastaflora είπε...

Πρόσεξε μόνο εκεί στις Ινγκλατέρες μην σου κολλήσουν κι εσένα το κουσούρι της χλιαρής μπύρας. Μα πώς το πίνουν αυτό το πράγμα;;;

Κυριακή 13 Απριλίου 2008 στις 8:15:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger stassa είπε...

Aphrodite: Α, no worries, και στο τάβλι σκίζει η αγάπη μου (αν και προτιμάει το ασσόδυο και το γκιούλ... γιατί είναι ακόμη πιο κωλόφαρδη από μένα, κατάλαβες;) Εδώ έχει πατήσει χάμου κοτζάμ πυροσβέστη, που ως γνωστόν περνάνε τη μέρα τους εξασκούμενοι για τους Ολυμπιακούς ταβλιού. Εμένα όμως δεν έχει καταφέρει να με μάθει ακόμη! :)

Λολίτα: Εννοείται. Το πρώτο έτος δεν είναι για να περνάμε μαθήματα. Είναι για να περνάμε καλά! ΟΚ, εδώ στην Αγγλία αν δεν περάσεις και κάνα μάθημα, κόβεσαι άσχημα... τί κάφροι άνθρωποι, θεά μου!

Πασταφλώρα: Λοιπόν, θέλω να κάνω ποστ γι' αυτό, γιατί παρουσιάζει ιδιαίτερο ανθρωπολογικό ενδιαφέρο. Η αλήθεια είναι οτι η Εγγλέζικη μπύρα σερβίρεται κρύα (αν και πολύ λιγότερο από ό,τι έχουμε συνηθίσει εμείς εδώ) και πίνεται σφηνάκι, πριν προλάβει να χλιαρέψει. Όσο μου παίρνει εμένα να πιω μισό πάιντ, έχουνε πιεί οι Εγγλέζοι φίλοι μου δύο... και μέχρι τότε βέβαια η δικιά μου έχει γίνει νερομπούλι! Ευτυχώς μερικές μάρκες έχουνε και extra cold κάνουλα, για να πίνουμε κι εμείς οι ηπειρωτικοί σαν άνθρωποι...

Επίσης εδώ έχουνε κυρίως ale (όπως Guiness), ενώ εμείς έχουμε συνηθίσει στη lager (όπως Heineken). Έχουνε μερικές πολύ ωραίες bitter, μικρής κυκλοφορίας, που αντέχεις να τις πιείς σε ψηλότερη θερμοκρασία... όχι για πολύ όμως! Εγώ πλέον το έχω γυρίσει στο cider, που στο φέρνουνε με παγάκια...

Ξέρεις τί μου θύμισες τώρα ε; "Γιατί δεν πίνετε την μπύρα σας; Μήπως δεν είναι αρκετά χλιαρή;" :p

Δευτέρα 14 Απριλίου 2008 στις 5:24:00 μ.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger Aphrodite είπε...

Ελα και η προσκλησούλα (σαν "βραστό νερό με μια σταγόνα μέντα ένα πράμα" ΛΟΛ!) - τη γράφω εδώ γιατί το επόμενό σου ποστ καίει, δεν είναι για λευκώματα τώρα...

Πέμπτη 17 Απριλίου 2008 στις 3:32:00 π.μ. EEST  
Ο χρήστης Blogger stassa είπε...

Πάντα ευπρόσδεκτα τα λευκώματα, κι οι προσκλήσεις σου καλοδεχούμενες επίσης.

Κι άλλωστε, αν δεν κάνουμε και λίγη πλάκα, ώς γνωστόν, μας παίρνει και μας σηκώνει.

Η πλάκα βέβαια είναι σχετική...

Παρασκευή 18 Απριλίου 2008 στις 3:59:00 π.μ. EEST  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα